субота, 14. март 2009.

O MRKOJEVICIMA




U nekoliko recenica cu vam opisati kraj u kome ja zivim.Mrkojevici se nalaze izmedu Bara i Ulcinja neposredno uz Jadransku obalu u pitomoj visoravni.Na oko 90km2zivi preko 3.500 stanovnika.Mrkojevici imaju povoljan grografski polozaj,optimalno podnoblje,biogeografsku raznolikost sto je omogucilo rano naseljavanje Mrkojevica.Na ovom prostoru su se preplitali razni politicki,privredni,kulturni i vjerski uticaji i interesi.Mrkojevici su od svih zadrzali po nesto i postali pravi kulturni i etnoloski mozaik.

6 коментара:

  1. Srećno na radu ovog bloga,vjerujem da će biti dosta lijepih i zanimljivih podataka o Mrkojevićima,inače najljepši pogled na grad Bar jeste od Mrkojevića,sviđa mi se tema na kojoj radiš,pozz

    ОдговориИзбриши
  2. nisam znala da ima ovako divnih plaza na ovom dijelu primorja.posjeticu ih prvom prilikom divne su.

    ОдговориИзбриши
  3. gdje mislis da spavam kad dodjem u Mrkojevice????????

    ОдговориИзбриши
  4. hvali VAM malo vise hotela, sve ostalo je prelijepo. bas sa odusevljena!!!!!!!!!!!
    imate li prsute i vina?????? pa da dodjem

    ОдговориИзбриши
  5. bila sam na danima mrkojevica i mogu ti reci da sam se lijepo provela.

    ОдговориИзбриши
  6. Hej mila evo i ja od sad čitam tvoj rad na blogu,sviđa mi se tema koju si odabrala da radiš,odlična je jer ko će bolje od tebe afirmisati sve kvalitete mjesta odakle potičeš,zbilja mi se sviđa,jedinstvena je,jer ovi ostali skoro pa isto rade,tvoje je baš originalno.

    ОдговориИзбриши